Vecka 11+1

Jag måste ju berätta en sak som jag är så glad över.
Jag ska bli faster igen!
För femte gången till mitt sjätte brorsbarn.
Jag räknar tvillingarna som en gång, eftersom de kom samtidigt.
Min bror är bara 31 år och ska få sitt sjätte barn.
Det är riktigt häftig.
Dessutom är de riktigt bra med sina barn och om några klarar av en stor familj så är det dom!
11+1 har hon gått och då är bebisen bara 48 mm.
19 september är det än så länge beräknat till.




Jag har hört att det är vanligt att få barn ung om ens förälder var ung. Min pappa var 20 år då han fick min storebror.Min storebror var 22 år då han fick sin son.
Jag var 18 år då jag fick Hailey.
Men lite konstigt är det ju ändå att det blev så, eftersom både min pappa och brors första barn inte var planerade. Men ändå så faller vi in i mönstret.
Otroligt ändå!

vardguiden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0