Hailey är barnvakt

När jag lagade mat fick Jolene ligga i soffan med Hailey. Hon ville filma henne. Det blev lite långt, så därför har jag kollat igenom och hittade lite roliga grejer.

Orkar du inte kolla på hela så hittar du på 1.33,när jag märker att Noelle har bajs på fingret när jag skulle torka henne. Jag hörs i bakgrunden.
2.44, hittar du när Hailey säger att Jolene inte tänker ha bajs på fingrarna när hon blir stor.
Och 3,28 då Jolene sa "hänga" upp och ner...




Och här är ett till, som är kortare men roligt och gulligt tycker jag!



(Och ni som undrar, så kan jag kika på dem ifrån köket om ni är oroliga. Dessutom är Hailey världens snällaste, fast kan såklart inte vara helt obevakad med lillasyster.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0