Trötter

Idag är jag lite seg. Just nu kikar barnen på Bullberbyn och Hailey syter en sovande Jolene. Har inte ens orkat blogga, för jag orkar inte tänka idag,haha. Snart är det dags för att laga kyckling, men jag gruvar mig för att kliva upp ur soffan. Annars har dagen flugit förbi.

Vi har varit ute en stund, skurat och jag och Hailey har bakat en kladdkaka! Sen har det inhandlats naturchips till ikväll. Jag och Micke har knappt hunnit ses sen innan förra helgen, som kantades av sjukdom. Han är förresten ute och fixar vår trasiga "lånebil", för att han ska ha nåt att köra till veckan då vi tar vår egna bil. Där har han varit ett bra tag.

Nej, det är väl bara att ta sig i kragen...



Jolene igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0