Tillägg till min förlossningsberättelse

Min kusin Amanda är 19 år och fick veta en "hemlighet" som gjorde henne helt förstörd när jag skulle få Jolene.
Hon tyckte jag utelämnade denna del i min förlossningsberättelse och verkar vilja att jag ska varna hela världen för detta.

Så här kommer det... När man fött barn så får man nåt som kallas avslag (Amanda kallar det rätt och slätt för slem). Det är det som måste ut när graviditeten är slut. Blod och slemhinnor. Och då måste man använda size 6 bindor i sjukhusets fula nättrosor. Detta har enligt Amanda avskräckt henne resten av livet att föda barn. Det nämner hon tydligt varje gång man nämner en förlossning och graviditet.

Hoppas ni kan hämta er efter jag avslöjat alla mammors väl bevarade hemlighet!



Nöjd din prupp?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sådära, nu är jag nöjd! ;P

2010-03-02 @ 22:26:35
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0