Sunday

Idag har dagen gått väldigt fort. Hela dagen gick nästan åt på badet. Sen handlade jag och barnen och åkte hem och vilade lite, innan vi började med maten. Jag blev proppmätt, gjorde fläskfile med ricotta-tortellini. Tänkte på det när jag lagade maten. Vad roligt det skulle vara att vara med i "Halvåtta hos mig". Skulle lagt ut receptet,men det var egenkomponerat och som vanligt improviserar jag när jag lagar mat. Så när jag ska göra om det brukar det oftast inte bli detsamma.

Sen ikväll har vi packat. Barnen fick eld i baken och började packa själv,men jag fick hejda dem när de började packa ner hopprep och allt möjligt. Men kl. 21 började Wallander så då gjorde jag kväll. Känner mig lite småsjuk. Imorgon blir det upp tidigt för att packa klart det sista och sen åka mot de jämtländska skogarna.



Men om jag känner mig själv rätt kommer det dröja lite längre innan vi kommer oss iväg. Jag är en inbiten tidsoptimist, på gott och ont!



Pappa stannar hemma och jobbar. Vi kommer sakna han,men han oss mest tror jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig blogg du har Anna!

Vad tiden går fort! För några år sedan som nu

börjar bli "länge sedan" så satt vi hemma hos Rebecka och sminka oss för fullt, nu har du 3 små underbara tjejer! Helt otroligt!

Och du.. jag vet inte heller hur jag ska kunna vänta till 2011 med Twilight..!



Kramar//Sandra

2010-03-08 @ 16:00:48
URL: http://sandramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0