Nu är det slut på veckan...

God Morgon!

Idag är det äntligen fredag. Vi myser redan nu i soffan. Madicken är på såklart. Hailey spelar "Myror i brallan". Hon blev mutad med att få spela dataspel varje dag hon tar medicinen. Och mycket glass och saft har det blivit.
En riktig sockervecka. Men det får va så då hon tvingas ta äckelmedicinen tre gånger om dagen.

Micke var och tränade igår. När han ska duscha sen, klär han av sig träningskläderna nere och duschar uppe.
Han brukar krypa på golvet sen, för att ingen ska se han... Så jag frågade igår om han inte skulle göra det.
Men det var så mörkt inne, sa han, så han syns inte då. Så jag var elak och tände lyset.
Och aldrig har jag sett någon kasta sig ner på golvet så fort.. Jag skrattade så jag höll på storkna!
Men släckte sen snabbt.. Det var lite elakt, men jag tyckte det var värt det, haha!
Hos oss måste grannarna se en del tokiga saker om de tittar in!



Micke 2006


Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:35:48
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Karro

Hahhaha, vad roligt! Men han blev nog inte lika glad kan jag tro. Jens, han är lite knäpp, han går runt i vår lägenhet naken efter han duschat och vi har vääldigt bra insyn.. men han är väl rätt stolt :P hehe!

2010-03-05 @ 17:19:12
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0