I´ve got a mailbox

Nu är den min, min, min!

Dagen har varit bra. Först stressade jag iväg med barnen på dagis. Sen vidare till Anna-Klara Barnmorska!
Jag har satt in en kopparspiral. Det gick OK, men lite ont då hon mä tade livmodern.
Men smart som jag är (faktiskt) hade jag preppat med piller! Banne mig om jag blir gravid nu. Mindre än 1 graviditet på 100 per år.. 2 av 100 med dagen-efter-pillret och jag blev gravid ändå. Men nu tänker jag inte ha fler barn!!



Sen var jag på stan hela dagen. Men jag är stolt, jag har inte mycket pengar. Såg massor med vill-ha-saker men tittade bara, haha. Handlade postlådan, några shoppingbagar på Lagerhaus (äntligen) och kläder till Jolinis.
Postlådan fanns på PopShop, där jag aldrig hade varit förut. Jättestor affär med mycket Bruka Design saker och jag gillar´t!!

Sen hem, baka kladdkaka, äta middag, få besök av Mickes jobbarkompis och hans fru (min blivande kollega, haha),äta kakan,Micke iväg på träning, besöket går hem och jag lägger barn och plocar undan.
Så fort går en dag helt enkelt, ganska skönt ändå.

Thank U Thursday:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0