I´m back again...

Efter en kort men intensiv entré till bloggvärlden försvann jag.
Jag har haft noll inspiration, varken till blogg eller livet heller för den delen.
Allt har kännts genomblött av piss, bokstavligt talat..
Det är bara nerpissade kläder och jag pausade livet parkerad i soffan..Bokstavligt talat.

I fredags kräktes jag av magkatarr och gallbesvärr och var sen rätt dålig. Men då funderade jag till rejält och nu är jag tillbaka i livet. Hjälpte lite att Micke röjde upp här hemme då jag var dålig.
Lite vårsol, för nu är det vår för mig, kan göramycket. Var ute över tre timmar igår, snacka om trött jag var sen.
Som sagt, lite vårsol, yankee candle dofter, städat hus och fågelkvitter så känns allt bättre.
Fast ibland tryter humöret rejält, då barnen bara trilskas.
Fröken Noelle sover just nu på mattan.. Uppe kl fem imorse.

Stay tuned;)

Kommentarer
Postat av: Yurika

yeah for yankee candle!

2010-03-24 @ 18:36:21
URL: http://yurika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0