Höjden av lathet?

Nu är det kväll. Då borstar man tänderna, iallafall jag.. Två minuter ska man gnugga dom stackarna. Två minuter är inte länge. Ändå är dom så jävla långa.. Så jag sätter mig ofta vid datorn, för att kolla nån liten grej till innan jag ska sova.

Där fastnar jag.. Tänker att jag stänger ner och går och lägger mig och då tar jag vägen förbi toaletten.
Nu har jag suttit häri en halvtimme med borsten i käften.. Torr i halsen då jag inte sväljer tandkrämen som bara växer i munnen.. Det måste absolut vara höjden av lathet..

Stäng av datorn eller gå och spotta för tusan, människa.. Men nej, jag gör det när jag ändå tar svängen förbi toaletten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0