Härlig eftermiddag

Vi kom inte ut förrän halv 3, men solen lyste fortfarande. Vi hörde faktiskt den första kvittrande fågeln idag. Känns som om våren är på väg, så skönt!



Vi tog en härlig promenad och barnen gick långt...



Men tillslut blev de trötta och mamma fick promenera vidare ändå eftersom de tog saken i egna händer hur de vi skulle ta oss vidare!!!


När vi kom hem kände vi för att vara ute längre. Så vi skottade lite. Jag kände att det var synd att jag inte kunde ta en längre promenad, så jag hackade och skottade fram plattorna. Jag blev sjukt svettig, värre än pumpen igår nästan! Sen så åkte vi på barnens hus jag och Hailey. Jag hade ju mutat henne med en present om hon tog medicinen hela veckan. Noelle fick också en present.



Kommentarer
Postat av: Karro

Vad skönt och va ute så mycket när det är finvädre :)



Jättefina barbies, nästan så jag blir sugen och börja leka igen, hehe!



2010-03-06 @ 08:28:48
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0