Brevbäraren, min bästa vän!

                                                           Brevbäraren har just nu en speciell plats i mitt hjärta. När man går hemma om dagarna är posten en av dagens höjdpunkter. Visst låter det tragiskt?!
Tusan om jag inte får nåt roligt i lådan idag. Vi har beställt med Astrid Lindgren filmer, hoppas de dyker upp! Fast å andra sidan får man fler räkningar då man har barn. Fler utgifter, det är ju inte så kul... Dom kostar en del de små rackarna!



Annars har vi avklarat frukosten idag. Måltiderna är ett himla sjå då man har barn. De äter mustuggor och om man inte skyndade på dem skulle det ta hela dagen att få i sig alla mål.Jag brukar sitta med dem, men tillslut brukar jag hänga en tvätt. Eller som idag, dammsuga. Städningen också är ju inte min starka sida. Men med barn, får man städa hela tiden. Det smulas så det ska bort. De kissar på sig, så det måste torkas och bytas kläder. Det är en annan sak, tvätten. Den tar aldrig slut! Så allt runtomkring att ha barn tar tid. Och det är tråkigt. Sjukt tråkigt!
Bara ca 1½ timme tills posten kommer...










Kommentarer
Postat av: Karro

Hihi, jag håller med dig.. posten är nästan det roligaste på dagen.. När jag och Jens är hemma båda två brukar vi tävla om vem som hinner först till brevinkastet :p



Håll utkik i brevlådan imorgon, hihhihi!

PussPuss

2010-03-03 @ 15:26:22
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0