Då var jag här igen...

Jag ska försöka börja blogga lite igen. Men jag kommer hålla mig kort, annars kommer jag aldrig att lyckas.
Tycker också mest om bloggar med lite text och några kort, men jag är ju en sån som tar 700 bilder innan jag ens får fingrarna ur för att tömma kameran. Men jag ska göra mitt bästa en tag och om det inte går så ger jag upp.. igen! Men jag vill blogga, mycket för de som undrar vad jag sysslar med om dagarna men mest för att sälv ha kvar dokumenterat lite mer om vad som händer på dagarna.

Jag kommer också blogga om allt jag känner och gör. Inget mer förskönande, för vad är då bloggen bra till? Om inte för att kunna vara ärlig och vrka ur sig lite, ja som en liten slasktratt kanske. Fast lite modifierat, eftersom det är till allmän beskådning.

Så nu börjar det:)

Kommentarer
Postat av: Yurika

Äntligen!!

2010-02-18 @ 11:12:41
URL: http://yurika.se
Postat av: Karro

JIIIPPI!!! Äntligen säger jag med :)

Puss

2010-02-18 @ 12:22:44
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0