Allergi?

Jolene har de två senaste gångerna reagerat väldigt kraftigt på ersättning.
Kräkts kaskader och sen galla flera gånger. Varit helt blek och medtagen. Riktigt obehagligt.
Helst när en tvåmånaders kräks galla, känns inte helt okej.
Så vi provade då en andra gång och samma sak.
Så nu har jag ringt BVC som hänvisade mig till barnmottagningen.



Är ju inte brådskande, så jag känner mig inte orolig.
Hon ammar ju och då kräks hon bara lite. Normalt tycker jag.
Vi får väl se hur det artar sig.
Känns jobbigt om hon skulle ha mjölkprotein-allergi, men samtidigt ändå inte jobbigt eftersom jag lärt mig att vara tacksam så länge barnen och vi inte är sjuka i något värre.


UPPDAT: Barnmottagningen Onsdag 9.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0